johanjr Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Holder på å lage en mal for brevoppkravskjema - kan lages enten i Word eller Excel. Brevoppkrav skjema er slik at man må skrive inn mottaker addr 4!!! steder - Finnes det en funksjon i word/Excel som gjør at man kan skrive inn i ett felt og teksten oppdaterer seg automatisk i de andre? PÅ forhånd takk for svar
Ronino Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Se her: http://pchelp.ncms.org/HelpDocs/Office/wor...word_tips_3.htm
Solitaire Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Hvis du har det i Excell kan du jo bare sette cellen på de tre stedene lik den første?
johanjr Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Hvordan setter jeg de 3 cellen lik den første da?
Solitaire Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 hvis du har noe i celle B22 feks. og vil ha det samme i celle C23 så går du til celle C23 og skriver: "=B22" (uten gåsetegn) Hvis arket ikke oppdateres automatisk (skrudd av i settings) trykk F9 for manuell oppdatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå