Gå til innhold

IP banned, hva gjør man?

Janmandelid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er så rart, for jeg ble bannet for halvannen måned siden og i mellomtiden har jeg byttet ISP også, så IP-addressen er nok ikke den samme som jeg hadde da...

6895550[/snapback]

Da er det nok en eller annen user-id i programmet ditt som er banned. Bytt userid (og emne på tråden)

Skrevet
Skaff en proxy? proxy4free.com

Men det er vel en grunn til at du er IP-bannet, mulig at du kan begynne å oppføre deg som folk først?

6895553[/snapback]

:yes:

Tenkte akkurat det samme, man blir som regel ikke bannet uten grunn :!:

Skrevet
Få deg en ny ip hvis det er mulig, f.eks prøv å restarte routeren/adsl-modemet. Ev. benytt deg av en proxy

6895536[/snapback]

Restarte routeren hjalp ikke iallfall....

Skrevet

Tenker det er snakk om DC++ eller noe liknende (sweden1-5?). De hubbene har en whitelist i utgangspunktet. Dvs at KUN spesifike IP adresser får joine.

Så da er absolutt alle andre bannet.

Skrevet
Tenker det er snakk om DC++ eller noe liknende (sweden1-5?). De hubbene har en whitelist i utgangspunktet. Dvs at KUN spesifike IP adresser får joine.

Så da er absolutt alle andre bannet.

6900586[/snapback]

eller registrere på torrent sider :!:

neida

men er det snakk om et program, spill eller webside du er bannet fra?

Skrevet

hvis du tar en trace på ipen, og finner hosten så kan du evt finne ispen/datacenteret til websiden du snakker om å sende dem en mail.

eller prøve en proxy/bytte ip/slette alt av logger og cookies på pcen din kan kanskje være verdt et forsøk også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...