ElmotriX Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 de siste dagene har jeg fått denne meldingen når jeg prøver å connecte meg til hvilke som helst CS:S servere (mulig det er andre games også, har bare prøvd med CS:S): Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket. min steam installasjon logger seg på uten problemer, og min serial har funket fint siden dag 1. Jeg prøver å opne spillet og finne servere derifra, og finne servere fra steam installasjonen.. samme problem. Jeg Har kjørt med samme nettverk oppset i over 1 år, som er unik IP adresse, uten noen form for brannmur. (hvis dette skulle bety noe) Kan noen hjelpe meg til å løse dette problemet?
TheFifthApe Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har hatt akkuratt det samme problemet.. Sinnsykt irriterente problem i grunn:P menne du må bare prøve om igjen flere ganger så fungerer det til slutt. Å restarte steam og slikt pleier også å hjelpe noen ganger, men siden du har hatt problemet i flere dager regner jeg med at du har gjort det.
neadii Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 les dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602282
TotallyUseless Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Søk etter filen ClientRegistry.blob Som regel finner du den i Steam mappa di der du har innstalert steam. Når du har funnet ClientRegistry.blob Så sletter du den filen. husk og være avlogget på steam, etter du har sletta ClientRegistry.blob så logger du inn igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå