DNA Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Vet ikke om jeg skal poste denne på cs delen eller php eller... Men poster den her likavel så kan mod flytte den hvis den er feil. Vel en jeg kjenner via cs sa han hadde lagt server gratis via AMX Mod X, der trengte man mange scripts. Noen som vet en side med scripts og kanskje en guide til dette prog? Er litt vanskelig med over 200 scripts og vet så vidt 2.
Jooakim Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 amxmodx.org Den blir ikke heelt gratis, da du må bruke linjekapasitet og strøm.
DNA Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Spurte om en guide og scripts da, vet jo ofc om siden. Men vet ikke hvilke scripts jeg skal bruke til programmet.
Jooakim Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Du kan jo si hvilke scripts du vil ha da?
DNA Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Vel jeg skjønner ikke mye så er litt usikker på hva jeg vil ha, men tror jeg er ute etter scripts som jeg kan skrive inn for å lage servern, gi den navn, admin modus osv.
DNA Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Takker Men tror jeg aldri kommer til å skjønne en sheit uanset :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå