Xanitra Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 (endret) Bra skrevet, jeg er stort sett enig med deg, unntatt på noe somer ganske betydelig. At noen eller mange er avhengig gjør ingenting, at noen eller mange blir sykelig avhengig er et problem. Når avhengigheten skaper problemer og blir destruerendes for en selv eller for andre, da er det ikke lenger "bare å ha det gøy med det". Jeg syntes at alle som spiller data/tv-spill bare må fortsette med det, det er en innmari gøy aktivitet, men det må ikke gå på bekostning av andre ting.. Kort sagt, spill gjerne for å ha det gøy i livet, men ikke ofre livet ditt for å ha det gøy i spillet. 6899778[/snapback] Ja men faen, da er vi jo enig da. Selvfølgelig kan det bli for mye av det gode, det er jeg enig med deg i. edit: sorry, jeg vet det ser teit ut, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få quoten fra Pycnopodia til å se bedre ut Endret 20. september 2006 av Xanitra
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Når valget står om å jobbe 2 timer og bruke de på 1k gold istedet for å farme forever ingame så velger jeg lett ebay gold. Får jeg meg et par ekstra timer på soffaen og. 6900082[/snapback] Hvor mye gold brukte du ca. per dag og uke når dere var på Sapphiron og Kel'thuzad?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Brukte vell ca pots for 1-1,3k 6900235[/snapback] Det er vel per uke?
JTR Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Brukte vell ca pots for 1-1,3k 6900235[/snapback] Det er vel per uke? 6900315[/snapback] Jepp, merk: var pr uke før = farm
IntelAmdAti Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Når valget står om å jobbe 2 timer og bruke de på 1k gold istedet for å farme forever ingame så velger jeg lett ebay gold. Får jeg meg et par ekstra timer på soffaen og. 6900082[/snapback] "Må spille, må ha enormt mye gull, løsninger?": 1. Kjøpe gull. 2. Farme gull. Hva skjedde med, "oi, dette tar for mye tid/ekte penger, jeg må kutte ned litt"? Du trenger verken å farme eller kjøpe gull, det er bare noe du ønsker å gjøre. Dersom du farmer gull selv eller kjøper det er det fordi du selv velger å gjøre det, ikke fordi at du må. Alle som må ha virtuelt gull har i utgangspunktet et problem, eller ligger i en slags faresone. Lofnes, Mmm, jeg mener også at dersom en føler spillet er blitt en jobb bør en pelle seg bort ifra det med en gang. "Gidder ikke jobbe for å skaffe gull"... MMORPG-spill er helt tydelig mye mere vanedannendes enn hva som er godt for de fleste mennesker, veldig mange blir påvirket av disse spillene i negativ grad.
Xanitra Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 "Oi, dette tar for tid / penger jeg må kutte ned litt?" ??! Nei slutt å kødd a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå