Gå til innhold

Nokia verksted i trondheim?


Positive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyd og Tele

 

Sorgenfriveien 11

7037 Trondheim

Tel: 73 94 97 00

Fax: 73 94 97 01

E-post: [email protected]

 

Reidar Myhr AS

 

Tempeveien 41

7037 Trondheim

Tel: 73 82 34 00

Fax: 73 82 34 15

E-post: [email protected]

 

Telenor Telehuset

 

Thoning Owesens gate 22

7044 Trondheim

Tel: 73 84 50 20

Fax: 73 84 50 06

E-post: [email protected]

Www: www.telehuset.no

 

Lista ligger på http://www.nokia.no/support/repair/service.php

Lenke til kommentar
Lyd og Tele

 

Sorgenfriveien 11

7037 Trondheim

Tel: 73 94 97 00

Fax: 73 94 97 01

E-post: [email protected]

 

  Reidar Myhr AS

 

Tempeveien 41

7037 Trondheim

Tel: 73 82 34 00

Fax: 73 82 34 15

E-post: [email protected]

 

  Telenor Telehuset

 

Thoning Owesens gate 22

7044 Trondheim

Tel: 73 84 50 20

Fax: 73 84 50 06

E-post: [email protected]

Www: www.telehuset.no

 

Lista ligger på http://www.nokia.no/support/repair/service.php

6874824[/snapback]

 

Okei. Og jeg kan levere mobilen min på alle disse stedene? Har det noe å si at den er kjøpt på elkjøp forresten? Oppdatering av FW går vel på selve nokia merket og ikke utsalgsstedet?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bumper denne i håp på få bekreftet det trådstarer spør etter i forrige post.

 

Er det slik at dersom man har kjøpt feks. en nokia-telefon i en nettbutikk, er det da bare å dra til et autorisert Nokia-serviceverksted og levere telefonen å få det på garantien (selvsagt hvis garantien gjelder for feilen) dersom man har alle papirene og kjøpskvitteringene i orden.

Lenke til kommentar
Man kan oppgradere SW selv på de fleste nyere Nokia-telefoner. Last net PC Suite og trykk på Software-oppdatering.

 

Det er ulik praksis hos de forskjellige verkstedene. Noen tar betalt, andre ikke. Spør først.

 

-snubbel

7989862[/snapback]

 

Ja, skjønner at serviceverkstedene kan oppdatere FW og at noen tar betalt og andre ikke. Men det jeg egentlig lurte på var om man er nødt til å gå gjennom butikken man kjøpte telefonen i, dersom man må ha telefonen på service. Grunnen til at jeg lurer er at jeg vurderer å kjøpe ny mobil på en nettbutikk. Har lenge vært skeptisk til det pga. alt styret som blir, og tiden det tar med sending fram og tilbake ved evt. service.

Men dersom det er slik at man bare kan dra til nærmeste autoriserte nokia-verksted og levere mobilen der, og alle garantier og slikt er der samme uavhengig om man leverer telefonen selv eller går gjennom butikken man kjøpte den i, er jeg ikke like skeptisk til å handle mobil på nettet lenger. Litt mer arbeid blir det vell muligens for meg som kunde, som må kontakte forskjellige verksteder og levere telefonen selv, men det er jo prisen man må betale for å få telefonen litt billigere på nettet. Ser også for meg at det vil gå raskere å levere telefonen selv, i forhold til å sende den til nettbutikken som igjen må sende den til et service-verkstede og så tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...