CIder Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Heisann! jeg har nettopp byttet HK og PSU da lynet drepte de forrige. Har fått eksakt samme deler tilbake på garanti. Har re-innstallert og alt er bare gull og grønne skoger. Vel nesten... Problemet er at når jeg skrur av maskinen kommer det opp en melding om at "stasjonen er ikke klar for bruk. Pass på at (et eller annet) er lukket..." Klarer ikke lese alt da det går veldig fort. Har aldri sett denne feilmeldingen før og aner derfor ikke hva det er. Noen som har vært borti dette før?. En annen ting som jeg også trenger å få fikset er den meldingen som kommer opp under post på Asus a8n-premium. Jeg tenker da på den som sier:"Press (ctrl+s) or F4 to enter raid utility". Vet denne kan fjernes i bios men jeg husker ikke hvor. På forhånd takk!
Sunni Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Har du sp2 innstallert? Du må gå inn i bios å disable raids vil jeg tro.
efikkan Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hei! Sjekk om du kanskje trenger ny BIOS, hvis det ikke hjelper å slå av. God helg. Hilsen, efikkan.
CIder Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Hei og takk for tilbakemeldinger! Har disablet raid i bios, men det hjelper ikke stort. Hva mener du med ny bios efikkan?. Har det kommet nyere bioser som har "fikset" bl.annet denne meldingen?.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå