Gå til innhold

MSI Digi Vox A/D TV-Kort, vil ikke virke!


siggn

Anbefalte innlegg

Kjøpte i dag MSI digi vox A/D TV-kort Link her:

 

men problemet er altsa at jeg ikke får det til og virke med en vanlig bord antenne.

både hardware og software er riktig instalert men når jeg trykker på Analog tv knappen kommer det bare opp en feil melding:

 

WARNING: Cannot render audio renderer (5001)

 

når jeg trykker ok på den kommer en ny melding:

 

WARNING: Cannot inder Dirct show interface (1001)

 

å det gjør at jeg ikke blir i stand til og søke etter kanaler.

har gjort alt riktig og det står på komplett at den tar HF- tv signal og jeg bruker en standard VHF/UHF antenne. skjønner ikke helt hva som skal til for at den skal virke. pc'en møter også alle system krev til produktet.

 

noen forslag? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hei,

kjøpte en slik USB tuner til min Inspiron 9300 og fikk samme problem. Prøvde på to stasjonære av ulike typer og der fungerte det helt utmerket. Da hovedhensikten var å få TV tuner til den bærbare og ikke de stasjonære, gikk jeg tilbake til min lokale Datakjeden butikk og fikk byttet mot en Pinnacle PCTV Pro 320e (+ mellomlegg).

Sistnevnte fungerer aldeles utmerket i min Inspiron 9300.

Aner ikke hva som var problemet med MSI Digi Vox'en, og orket heller ikke å bruke for mye tid på dette.

Lenke til kommentar

Har du lagt inn directx, nyeste drivere til grafikkkortet og tv-modulen?

 

Prøvde å google feilmeldinga, men denne tråden kom opp som tredje treffet og de ande var på polsk (eller noe). :!:

 

Du kan evt. sjekke denne pdf'en, den omhandler samme feilmeldinga, men ikke samme hardware. Og den er på italiensk (eller noe). :hmm:

 

 

Oppdaga akkurat at denna tråden var gammel, håper du har fått fiksa det (på tre måneder eller noe)!

Endret av Ole-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...