640x480 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hei Har nettopp anskaffet meg Titan Quest (woohoo). Jeg installerte det og spilte i ca 2 timer, genialt spill :-) Men så kræsja spillet (standard TQ have encountered a problem sak) og gikk ut i windows. Jaja, får starte opp igjen da...men nei, det fikk jeg ikke love til. Siden kræsjen har jeg fått svart skjerm på oppstartsvideoene samt selve tittelskjermen. Jeg får TQ musepekeren (en hanske) som jeg kan veive rundt med, og jeg kan hoppe forbi videoene ved esc-knappen. All lyden funker fint, også i tittelskjermen, og jeg kan klikke på menyene der. Men alt er altså svart. Jeg endret ingenting på spillet etter den første kræsjen, jeg starta faktisk rett opp igjen. Har også de nyeste skjermkort-driverne, og har prøvd å rename oppstartsvideonene for å komme rett til tittelskjermen (funker heller ikke). Har brukt google for å søke etter lignende problem, og virker som flere har dem, men ingen har funnet noen løsning ennå. System: Pentium M 1.6 Radeon x700 512 RAM Testa å patche spillet og det funker heller ikke, samt en re-install. Det virker som at pc'en har bestemt seg for å ikke ville spille TQ...
Artemis-Entreri Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Dette er vel et av de mest "uferdige" spillene som er sluppet i senere tid. Stappfullt av feil og mangler. Var vel et fåtall som fikk dette spillet til å funke i versjon 1.0, helt latterlig å slippe et så dårlig produkt ut i butikk. Patch 1.08 fikset alle krasj problemer for min del. Har ikke tatt sjangsen på å legge inn den nyeste oppdateringen (1.15) nå som alt funker. Kan jo prøve og avinnstalere, så legge inn 1.08. http://titanquestvault.ign.com/View.php?vi...ory_select_id=2
640x480 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Hmmm, lasta ned patchen, men spillet vil ikke oppdateres til 1.08. Men jeg KAN oppdatere til 1.15...snodig. Uansett ingen forskjell med patching...Og jeg tviler på det er noe galt med grafikkkortet i og med at det funka finfint første gangen. Takk for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå