dtscaps Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg vet at dette er hau gammelt, men jeg trenger en com kabel til en Nokia 6310i (med db9 i andre enden) Har en SMS gateway for MS Exchange som støtter denne telefonen. Jeg prøver her, da det ser ut til å være mange likesinnede som meg
contax Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Har en datakabel DLR-3P som ble kjøpt til en Nokia 6210. Mener at samme kabel ble brukt til 6310i. Den har RS232 i "datamaskinsiden" (er ikke dette samme kontakt som DB9? Det er en 9-pins kontakt med skrufeste. Er det denne kabelen du er ute etter, så kan vi sikkert bli enige om prisen.
dtscaps Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Har en datakabel DLR-3P som ble kjøpt til en Nokia 6210. Mener at samme kabel ble brukt til 6310i. Den har RS232 i "datamaskinsiden" (er ikke dette samme kontakt som DB9? Det er en 9-pins kontakt med skrufeste. Er det denne kabelen du er ute etter, så kan vi sikkert bli enige om prisen. 6857331[/snapback] Det er helt supert. Kan du sende meg en mail på [email protected] så kan jeg sende deg et forslag til pris. Henning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå