Gå til innhold

Onecall, 3G og nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke værre enn å gå inn på One Call sin hjemmeside og velge FAQ: "One Call kunder bruker nettet til NetCom." 3G fant jeg ingenting om det halve minuttet jeg var innom siden, men det er ikke værre enn å sende en mail til kundeservice eller ringe å spørre.

6847171[/snapback]

 

Gjorde det, fant ingenting før jeg skrev innlegget. Sendt mail vedr 3G, så nå får vi se.

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Sendt mail vedr 3G, så nå får vi se.
Gudd gudd. Ser at One Call havner øverst på Telepriser.no etter mitt forbruk, så det virker som en rimelig aktør. Men de bør ha 3G for at det skal være aktuelt for min del. Ser forøvrig at de har billig pris på GPRS, bare 10 kr per megabyte. Betaler 15 kr hos Talkmore som jeg har nå.
Lenke til kommentar
Sendt mail vedr 3G, så nå får vi se.
Gudd gudd. Ser at One Call havner øverst på Telepriser.no etter mitt forbruk, så det virker som en rimelig aktør. Men de bør ha 3G for at det skal være aktuelt for min del. Ser forøvrig at de har billig pris på GPRS, bare 10 kr per megabyte. Betaler 15 kr hos Talkmore som jeg har nå.

6848397[/snapback]

 

Fra faqsidene på onecall:

 

Tilbyr One Call 3G?

Ja. Alle One Calls abonnement (både Faktura og Kontant) kan brukes med 3G i de områder hvor det er dekning.

 

;)

Lenke til kommentar
Sendt mail vedr 3G, så nå får vi se.
Gudd gudd. Ser at One Call havner øverst på Telepriser.no etter mitt forbruk, så det virker som en rimelig aktør. Men de bør ha 3G for at det skal være aktuelt for min del. Ser forøvrig at de har billig pris på GPRS, bare 10 kr per megabyte. Betaler 15 kr hos Talkmore som jeg har nå.

6848397[/snapback]

 

Fra faqsidene på onecall:

 

Tilbyr One Call 3G?

Ja. Alle One Calls abonnement (både Faktura og Kontant) kan brukes med 3G i de områder hvor det er dekning.

 

;)

6853473[/snapback]

 

 

Da så du noe jeg ikke så. Nydelig - takk skal du ha.

Bytter abb as we speak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...