-Teddy- Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg mangler åtte stjerner for å komme opp på taket... Husker jeg prøvde mye før med en slags walljump inne i en krok utenfor slottet for å komme opp på taket uten kanon, men fikk det aldri til. Er det egentlig mulig? Evt hvordan gjøres det?
Cryovat Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=5758951690288743080 Kunne ta en kikk på denne, kanskje den gir noen hint?
-Teddy- Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Haha, syk kjapp gjennomgang. Tydelig at han bugexploita litt. Hjelper meg lite though.
-Teddy- Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Har kommet meg opp med litt trickjumping. Det var jo ikke så mye morsomt der oppe jo.. Husker da vi var små, vi skulle komme opp på taket og snakke med Yoshi som skulle gi oss 200 liv og mm... Var jo kun fire liv som lå der og en flyvehatt elns ffs. Kom på nå, skjer det noe om vi tar flyvehatten og flyr inn i bildet av prinsessa?
WangenPs3 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Yoshi står litt nedenfor taket han. Og for å komme deg ditt så må du bruke en kanon som blir åpnet utenfor slottet på en eller annen måte. Yoshi gir deg 99 ekstraliv.
-Teddy- Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Litt nedenfor taket? Forlar nærmere er du snill.. Jeg kommer fint opp på taket uten kanonen, men må jeg ha den allikevel for å komme til Yoshi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå