Gå til innhold

Nihilum@WoW Radio i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som er interessert i nihilum og vårt syn på TBC/KT etc, så kommer jeg og Lewt til å ha en diskusjon/intervju i dag klokken 2000 :

[EPIC] and Farm-Status are proud to announce the first interview with the guild Nihilum from Magtheridon, the first guild to down C’thun and now the first guild to conquer the Kel’Thuzad encounter. TotalBiscuit, Kikijiki and Cadwallion will be interviewing BlomsterJohn and Lewt on a variety of topics including the encounter itself, Naxxramus in general and the future of World of Warcraft raiding. Join us at 7pm GMT (2pm EST) for this very special event with a musical preshow airing at 6pm GMT (1pm EST) on Sunday the 10th of September.

A full archive will be available after the show for download.

http://www.wcradio.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spilte en helt rå sang der, det sto "Beastie Boys - Sabatoge" på Winampen min, men det var da helt feil. En tøff technolåt som jeg syns å ha hørt i en eller annen raid-movie, jeg MÅ ha den sangen :love:

Skrevet
De spilte en helt rå sang der, det sto "Beastie Boys - Sabatoge" på Winampen min, men det var da helt feil. En tøff technolåt som jeg syns å ha hørt i en eller annen raid-movie, jeg MÅ ha den sangen :love:

6839411[/snapback]

Ja, Beastie Boys var først.

Anyway, skal begynne å høre på wow radio nå, dette var proffe greier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...