JTR Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 For de som er interessert i nihilum og vårt syn på TBC/KT etc, så kommer jeg og Lewt til å ha en diskusjon/intervju i dag klokken 2000 : [EPIC] and Farm-Status are proud to announce the first interview with the guild Nihilum from Magtheridon, the first guild to down C’thun and now the first guild to conquer the Kel’Thuzad encounter. TotalBiscuit, Kikijiki and Cadwallion will be interviewing BlomsterJohn and Lewt on a variety of topics including the encounter itself, Naxxramus in general and the future of World of Warcraft raiding. Join us at 7pm GMT (2pm EST) for this very special event with a musical preshow airing at 6pm GMT (1pm EST) on Sunday the 10th of September. A full archive will be available after the show for download. http://www.wcradio.com/
S7S Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Etter å ha set USA WoW forumene tror jeg bare Europere kommer til å høre på
Der Kommissar Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Herlig å høre på under raid det her! Morsom rant fra han kisen fra Østerrike(?)
sigz Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Litt vanskelig å høre på under BWL, men prøver
Swafty Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Skal det være musikk på eller er det bare meg som hører det??
Erroneous Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 De spilte en helt rå sang der, det sto "Beastie Boys - Sabatoge" på Winampen min, men det var da helt feil. En tøff technolåt som jeg syns å ha hørt i en eller annen raid-movie, jeg MÅ ha den sangen
Der Kommissar Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 De spilte en helt rå sang der, det sto "Beastie Boys - Sabatoge" på Winampen min, men det var da helt feil. En tøff technolåt som jeg syns å ha hørt i en eller annen raid-movie, jeg MÅ ha den sangen 6839411[/snapback] Ja, Beastie Boys var først. Anyway, skal begynne å høre på wow radio nå, dette var proffe greier
Sigga Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Langt og fyldig intervju med gode spørsmål og like gode svar.
Duddelmus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) Hrmf.. Gikk glipp av det.. .noen som tok opp? Edit: det gikk seff an å laste ned fra hjemmesiden. ^^ Endret 10. september 2006 av [VK]Boogieman
Pelas Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du kan laste det ned fra arkivet dems når de får den lasta opp.. kommer sikkert i morgen eller no..
Kjobben Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har lastet ned, og hører på programmet nå... Du har vært flink til nå, Blomsterjohn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå