quakie Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Har ikke skjermkortet både DVI og VGA-utgang?
Bakkem Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 nei... Bare DVI... Skjerm har VGA... Men jeg har sånn som går fra VGA til DVI då... Men er det mulig at den er ødellagt? Eller er det skjermkort som kanskje er ødellagt, eller er det jeg som har gjort noe feil, eller er det noe annet?
Harvester Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det første jeg tenker på når jeg hører dette, er om 4-pin kontakten er satt i. Prøv også med èn RAM brikke, selv om du kanskje har prøvd det før.. Og at skjermkortet ikke har løsnet litt
Bakkem Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 4-pin kntakten er i... Prøvd med ene ram brikken på en slot, og andre ram brikken på en annen slot... Prøvd å flytte begge ram brikkene fra røde til gule slotsene.... Skjermkortet sitter så bra som det skal tror jeg..... Noe annet som kan være feil? Btw, lock-lysene (caps, num, scroll) blinker når jeg har pcen på... Lyset på musen blinker også... (litt svakere enn vanlig det lyset fra musen...
Bakkem Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Hvis noen har noen aning om hva som kan være galt ville jeg satt pris på hjelp =)
87th_striker Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvis noen har noen aning om hva som kan være galt ville jeg satt pris på hjelp =) 6849837[/snapback] Er ingen ekspert... men... minnet ditt krever spesielle instillinger for å fungere på hovedkortet. OCZ DDR2 800mhz (PC6400) Prøv å sette hovedkortets innstillinger for minnet slik at det passer oppgitte data . Dette har vært et problem listet mange andre plasser... Hvis du får det til å funke med billig minne så er det en bekreftelse på at du bør prøve andre innstillinger. Lurer på om det var litt høyere spenning ? Tvi Tvi
Bakkem Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Er det mulig å få fikset på hovedkortets innstillinger når ikke pcen går på?
87th_striker Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Her var det vel.... http://forumz.tomshardware.com/hardware/Bu...pict200278.html 1,8 Volt høres magisk ut. Funker det så si ifra.....
Pastafarian Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er nok problemer mellom hovedkort og RAM. Det samme skjedde meg. Jeg måtte låne en annen RAM-brikke, og starte maskina med den. Så flasha jeg BIOS'en til F3, og etter det var alt bra. Jeg anbefaler deg å låne noen andre minnebrikker, og forsøke. 6838792[/snapback] Gjør dette! Problemet ditt er et typisk minne HK problem. OCZ minnet fungerte ikke out of the box på DS4 for meg heller. Lån en gammel DDRII brikke hos noen og Flash Bios.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå