lobster Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) Hei, jeg har en K800i som jeg gjerne skulle hatt ett Londonkart paa + undergroundkart. Jeg ser IKKE etter noe form for GPS greier, kun karft. (gjerne soekbart) Vet noen av dere om dette finnes for denne telefonen?? Endret 10. september 2006 av lobster
tulling03 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hei, jeg har en K800i som jeg gjerne skulle hatt ett Londonkart paa + undergroundkart.Jeg ser IKKE etter noe form for GPS greier, kun karft. (gjerne soekbart) Vet noen av dere om dette finnes for denne telefonen?? 6836035[/snapback] Mener det finnes et kart over undergrunnen i London på Getjar.com , men tør ikke love at det var der jeg så det. (Kan være det var en Symbian side...)
cidd Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Så noen hadde anmeldt et slikt program på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=222076
lobster Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Ja, har ogsa lest dcenne traaden, men det er for det meste til symbian telefoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå