Zapking Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Koster det 1500 kr å avbryte abonnementet uansett når man avbryter? Det er ca 2 måneder til abonnementet mitt går ut og jeg tenker på å kjøpe ny mobil, og samtidig bytte abonnement... Lønner det seg da å kjøpe en mobil uten abonnement, tegne et billigere abonnement for den tlf og så la være å si opp abonnementet jeg har på den gamle telefonen, og istedet vente 2 måneder til bindingstiden er over? Eller lønner det seg å kjøpe den samme telefonen til 1 kr, med et dyrere abonnement, og så avbryte bindingstiden rett etter jeg har kjøpt den?
Nonsens Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Koster det 1500 kr å avbryte abonnementet uansett når man avbryter? 6833097[/snapback] Det kommer jo helt an på abonnementet. Står garantert i avtalen din.
Trumlek Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Koster det 1500 kr å avbryte abonnementet uansett når man avbryter?Det er ca 2 måneder til abonnementet mitt går ut og jeg tenker på å kjøpe ny mobil, og samtidig bytte abonnement... Lønner det seg da å kjøpe en mobil uten abonnement, tegne et billigere abonnement for den tlf og så la være å si opp abonnementet jeg har på den gamle telefonen, og istedet vente 2 måneder til bindingstiden er over? Eller lønner det seg å kjøpe den samme telefonen til 1 kr, med et dyrere abonnement, og så avbryte bindingstiden rett etter jeg har kjøpt den? 6833097[/snapback] Har du telenor betaler du ikke mer en 200-300kr, usikker på andre abbonementer
mobilfreaken Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 ring telenor/netcom/chess/talkmore/noextras/tele2 og spør hvor mye du må betale hvis du bryter bindingen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå