Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette en litt skummel bil?


danfuruvarp

Anbefalte innlegg

Hei var å titta på en 1997 mod Mercedes E 200, den hadde bare gått 101000 km og er dønn strøken både innvendig og utvendig. men den er importert og det er nesten ikke dokumentasjon på den angående service, det eneste av service som er gjort er ved 15000 km , 30000 km og 68000 km den siste i norge de to andre i tyskland. Er dette litt mistenkelig at bilen ikke en gang har en ripe i lakken.. under panseret er den også helt strøken. og den virka veldig bra under prøvekjøring. tror dere at km telleren er fikla meg i dette tilfellet?

 

Et annet spørsmål: jeg har hørt at 5 trinns auto kassene kan havere på disse bilene er dette sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamlingene har en tilsvarende bil, gått ca like langt.. Har vært noen få problemmer med den.

 

*Vaieren for å åpne døren invendig har røket.. 2ganger ;)

*Rust på dørene (garantisak, fikk alle dørene lakkert opp igjen)

*Girelektronikken røk. Kun 1. og revers :p

 

Eller kommer jo diverse slitedeler.. men har vært lite utgifter totalt sett :)

 

Ellers er det en veldig fin bil, automatgiren kan virke litt "treig" av å til. Håpløs å rygge med :D Personlig synes jeg man ser altfor lite bakover, men nå låner jeg sjelden bilen så det er vel mer en vanesak. Behagelig bil på alle måter. Eneste negative som jeg kan se, er sentrallåsen. Makan til dritt skal man lete lenge etter. Kan stå maks 1m vekke fra bilen, men ikke altid den virker da heller. Ideelt er vel 1-3cm fra ruta mens man peker rett mot bakover-speilet :yes:

 

Tror du blir fornøyd med den bilen du nevner der :thumbup:

Lenke til kommentar
Så dere mener at bilen kanskje er et bra kjøp. ikke noe mistenkelig med så liten km satnd? ja ja da får jeg ta en kontakt med selger da har veldig lyst på denne bilen siden er så strøken og har parctronic med sensorer både foran og bak.

6835240[/snapback]

 

Ja helt klart! Mercer er best å kjøre og de er solide og holder lenge! Digger mercer.. Vil ikke kjøre noe annet etter jeg har fått meg det.. Blir bortskjemt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...