Misantropen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har et problem med "Internet Explorer Enhanced Security" på 2003 server. Serveren er satt opp som terminalserver, og bukerne skal browse med IE. Derfor har jeg fjernet IE ESec i under add/remove programs - windows components. Problemet er bare det at jeg får fremdeles beskjed om at Internet Explorer Enhanced Security kjører, selv etter at det er avinstallert. Er det noen som vet om noen triks for å få fjernet dette fullstednig fra en win 2003 SP1 std server? Dette gjelder både ved vanlig bruker påloggong og pålogging som admin.
lohelle Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Har et problem med "Internet Explorer Enhanced Security" på 2003 server. Serveren er satt opp som terminalserver, og bukerne skal browse med IE. Derfor har jeg fjernet IE ESec i under add/remove programs - windows components. Problemet er bare det at jeg får fremdeles beskjed om at Internet Explorer Enhanced Security kjører, selv etter at det er avinstallert. Er det noen som vet om noen triks for å få fjernet dette fullstednig fra en win 2003 SP1 std server? Dette gjelder både ved vanlig bruker påloggong og pålogging som admin. 6830730[/snapback] meldingen kommer vel fortsatt opp (til du endrer startside), men NÅ står det vel at tjenesten er DEAKTIVERT vel ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå