-Nitro- Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Hei! Jeg er med i en CS klan og vi tenkte vi skulle leie oss en server... jeg har funnet 3 forskjellige tilbud.. 1. http://www.gameserver.no 700,- hver 2. måned 2. home.halden.net/hepanet 350,- hver måned 3. Server i USA 22$ i måneden eller ca 160 NOK Alle serverene har ca likt hardware og tjenester. Alle står på 100 mbits linje Blir det høy ping med server i USA? Er det noen som vet om andre steder man kan leie server i Norge ?
Macint0sh Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Blir det høy ping med server i USA? En server i USA vil gi deg ping på >300, dvs ubrukelig.
TheOne[X] Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 SpOr om dere kan fA teste serverene hos de forskjellige leverandOrene. Finn ut hvilken som gir dere best ping. Selvsagt mA prisen ogsA telle litt.
Den Polse Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Finn en server i norge, gjerne noe som er i samme del av landet i tillegg. Går jo også an å ha en dedicated server stående hos den av dere i klanen med best linje. Noen venner av meg spleisa på en "rimelig pc" som brukes som server fra en 2 mbit linje. Bare en ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå