Gå til innhold

HW-Lan 06: Plutselig mange billetter borte.

jojo123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*CWH kom med nyttig men unødvendig informasjon fordi noen klarte å skrive et helt idiotisk innlegg tidligere, som nå er slettet*

Endret av Alexanderhagen
Skrevet

Nei, det stemmer ikke at det er solgt så mange biletter.

Det har desverre tatt svært lang tid for oss å få kontakt med PTN.

Pga sykdom har heller ikke vi fått svar på våre mail.

I PTN lå det ute 250 x 2 for mange halvlansbiletter.

I tillegg er det biletter som har forsvunnet. Inntil det er avklart har jeg tatt bort ca 150 biletter som "backup". I tillegg har vi tatt bort biletter som er gitt bort i konkurranser, til sponsorer eller media. Totalt skal vi ha tatt bort slik:

250 halvlansbiletter av hver type.

150 backup biletter

350 biletter i konkurranser, media og sponsorer.

Av solgte biletter via vanlig PTN ligger vi rundt 3-4 hundre tror jeg, som er godt på track i forhold til utsolgt faktisk. Som jeg har skrevet andre steder forventer vi ikke noe rush før siste uken. Dette er vanlig med mange LAN, også LAN som har holdt på i mange år.

Skrevet

Hvorfor slettet dere den posten som ble skrevet før idag om at dere hadde jukset med tallene? Synes ærlig talt noe sånt ikke burde skjules. Er dere idioter nok til å faktisk gjøre noe så tåpelig burde dere stå for det.

Jeez.

Skrevet

Nei, vi er ikke så idioter. Desverre siterer noen meg feil på et intraforum, og så er vi så uheldig som å han en illojal intranet bruker. Vi fikk vite via IRC at noen snakket om at vi trikset med bilettene. Mitt muntlige svar til dette i fellesområdet er at det er riktig at vi har "trikset" på den måten at vi har rettet opp for biletter som ikke er salgbare.

Vi mener å ha funnet hvem den illojale intranett brukeren er, og denne brukeren er sperret fra vårt intraforum nå.

Skrevet

Kjipt å ha en "judas" med dere, men for å komme med litt konstruktiv kritikk, så kunne dere godt kommet med denne info'en litt tidligere. Har vært en del spekulasjoner rundt bilettsalget de siste dagene :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...