Gå til innhold

Vil dette passe sammen eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hadde tatt et annet skjermkort om du skal spille med maskinen

6822191[/snapback]

Har redigert oppsettet: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...84-941A510502A2

Noen gode tips til skjermkort da, eller?? :hmm::p

6822234[/snapback]

Alt såg bra ut men du bør kanskje gå for minnebrikkene her og strømforsyning e bare på 400w, d e lite d gå heller for noe sånt Har du tenkt å spille mye lr? Hvor mye har du tenkt å gi for skjermkort ?

Endret av acemaster
Skrevet
strømforsyningen holder fint så lenge du ikke skal klokke eller ha kjempe grafikkort

6822493[/snapback]

Den holder vel streng tatt så lenge han ikke skal klokke i tillegg til å ha to 7900GTX i SLI vil vel jeg si.... Kan godt ha ett hi-end grafikkort med en 400w strømforsyning, er når du skal ha sli at det kan byne å skape problemer...

Skrevet
strømforsyningen holder fint så lenge du ikke skal klokke eller ha kjempe grafikkort

6822493[/snapback]

Den holder vel streng tatt så lenge han ikke skal klokke i tillegg til å ha to 7900GTX i SLI vil vel jeg si.... Kan godt ha ett hi-end grafikkort med en 400w strømforsyning, er når du skal ha sli at det kan byne å skape problemer...

6822516[/snapback]

Det er vell bra og ha noen watt ekstra da ? :p Han ska sikkert overklokke, alle gjør vell det en dag :innocent::love:

Men skjermkortet du valgte der sist er ikke noe bra om du ska spille skikkelig da :thumbdown: og skjermen er ikke akkurat noe bra ville heller gått for det her og skjermen her da har du en skikkelig maskin :love:

Skrevet
Takk du

:yes:  ;)

6822604[/snapback]

Det er klart, det skjermkortet er bedre, men jeg fikk inntrykk av at budsjettet lå på rundt 1k, ikke 2,5k ;)

Når det gjelder han som nevnte conroe er jeg enig i det. Du bør se på det. Koster noe mer, siden jeg ikke ville gått for noe under E6600 hvis jeg skulle kjøpt Core 2 Duo....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...