Gå til innhold

File Browser gjemmer seg bak menylinjen i PS


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med min Adobe Photoshop. Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er det slik at File Browser gjemmer seg bak menylinjen. Jeg får derfor ikke lagt ned File Browser uten å gå gjennom Window-->tick av, og får heller ikke sett de øverste filene i File Browser særlig godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få flyttet File Browser slik at den kommer i normal posisjon. Noen som vet hvordan dette kan gjøres?

 

photoshop.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med min Adobe Photoshop. Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er det slik at File Browser gjemmer seg bak menylinjen. Jeg får derfor ikke lagt ned File Browser uten å gå gjennom Window-->tick av, og får heller ikke sett de øverste filene i File Browser særlig godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få flyttet File Browser slik at den kommer i normal posisjon. Noen som vet hvordan dette kan gjøres?

 

photoshop.jpg

6820351[/snapback]

Hjelper det hvis du høyreklikker på skrivebord>innstillinger>setter den til noe lavere enn det du har(feks 800x600). Så flytter du på prog. lukker det. Setter str på skrivebort til det den var, åpner PS på nytt. Håper jeg setter deg på riktig track nå, at jeg forsto deg rett.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med min Adobe Photoshop. Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er det slik at File Browser gjemmer seg bak menylinjen. Jeg får derfor ikke lagt ned File Browser uten å gå gjennom Window-->tick av, og får heller ikke sett de øverste filene i File Browser særlig godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få flyttet File Browser slik at den kommer i normal posisjon. Noen som vet hvordan dette kan gjøres?

 

photoshop.jpg

6820351[/snapback]

Hjelper det hvis du høyreklikker på skrivebord>innstillinger>setter den til noe lavere enn det du har(feks 800x600). Så flytter du på prog. lukker det. Setter str på skrivebort til det den var, åpner PS på nytt. Håper jeg setter deg på riktig track nå, at jeg forsto deg rett.

6820467[/snapback]

 

Takk for forslaget! Prøvde det, men det hjalp dessverre ikke på problemet. Andre forslag mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Prøv reset av instillingene, det fikser nesten alle slike problemer:

 

Holde nede disse tastene når programmet starter opp:

Alt+Ctrl+shift på PC

Cmd+Option+Shift på Mac

 

Husk at det også nullstiller andre muligens viktige instillinger du har gjort.

6820643[/snapback]

 

Hva slags viktige innstillinger kan dette være snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...