Footy Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Begynner å bli en stund siden jeg kjøpte Counter Strike: Condition Zero så tenkte jeg skulle prøve igjen siden jeg bare har spilt CS: Source i det siste... Jeg installerer spillet og tenker den vil automatisk legge seg inn på "my games" på steam... det skjedde ikke.. Så starter jeg spillet og trykker på "Play Online using Steam" da begynner en installasjon av steam. Jeg trykker "neste" for morroskyld for å se hva som skjer (siden jeg allerede har steam installert). Den forteller meg så "There is another steam application allready running. Please manually exit before continiueing" så gjør jeg det og fortsetter med installasjonen. Da den endelig kommer til selve kopieringen tar det omtrent 0,5 sekunder. regner med at detta er fordi den har lagt merke til at steam allerede er installert... Installasjonen er så fullført. Men jeg finner fortsatt ikke spillet i "my Games" på steam, og prøver jeg å "play online using steam" inni i spillet begynner bare alt omigjen, at den begynner en installasjon av steam altså... Hva skjer? Hvorfor for jeg ikke spilt online?
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Du må legge inn CD-keyen i CZ spillet på samme steamaccount som du har source. Trenger ikke installere med CD ... Alt lastes fra Steams servere
Footy Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 ok, har nesten fått orda det. Det viser seg at jeg Har CS:CZ liggende på en steam account og resten på den accounten jeg bruker... Finnes det en måte å få overført CS:CZ til min andre account? Jeg har jo cd, cd-key og alt liggende...
neadii Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 ok, har nesten fått orda det. Det viser seg at jeg Har CS:CZ liggende på en steam account og resten på den accounten jeg bruker... Finnes det en måte å få overført CS:CZ til min andre account? Jeg har jo cd, cd-key og alt liggende... 6818953[/snapback] hvis du har lagt til keyen på en account kan du ikke flytte over eller bruke den lenger. spillet forblir på accen du tasta inn keyen på.
Footy Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 idiot løsning... Eller, det er jo forsåvidt en bra løsning, men man bør jo ha en løsning liggende for tilfeller som dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå