Gå til innhold

Andersson Online i ny drakt


Anbefalte innlegg

Det tok sin tid, men ventetiden er altså over. Det nye oppsettet har videreført kjennetegnene ved det gamle designet og fremstår forhåpentligvis som mer stilrent og oversiktlig. Jeg har for en gangs skyld gått for fast bredde, noe som naturlig nok vil gi horisontal scroll for enkelte, men det er likevel ikke noe stort problem.

 

Mye er gjort om, så jeg setter pris på alle former for tilbakemeldinger, enten det er en generell tilbakemelding eller beskjed om feil på sidene.

 

» Andersson Online

 

De nå verdenskjente barnesykdommene finnes nok også på disse sidene, men forhåpentligvis i et begrenset antall. Alle former for tilbakemeldinger er velkomne.

 

Sidene skal fungere fint i Opera, Mozilla Firefox og Safari, samt Internet Explorer 7. Internet Explorer 6 er ikke og vil ikke bli støttet, så la være å kommentere evt. problemer der.

 

(mon tro om dette var riktig kategori..?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker det nye designet, veldig rent og oversiktlig, men det er en ting jeg synes trenger litt mere.

 

Menyene oppe er litt for små, de blir litt for pinglete imo. Mulig at det hadde blitt bedre dersom hele "blokken" hadde hatt linkeffekten...

 

Savner forsåvidt en slags footer også....

 

Ellers bra jobbet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...