Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger hjelp til å få 100 fps i spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag, når jeg satte meg ned på pc-en og skulle spille cs, så oppdaget jeg at jeg bare fikk til å kjøre på 60 fps.

Har kjørt med konstant 100 fps før. Får heller ikke mer enn 60 fps i wow.

Jeg har slått av v-sync, og prøvd meg fram med forskjellige guider, men får ingen resultater.

Hvis noen har den miste anelse om hva dette kan være, så vær så snill å svar på denne posten.

Er kjedelig å spille med 60 fps =P

-mvh, Espen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
60 fps er jo i grunn ganske bra i forhold til hva jeg spiller på til vanlig

defragmenter og restart?

6811305[/snapback]

hehe, skriv i console:

fps_max 101

Skrevet

Hmm, innbiller meg og ha hørt/lest en plass at øyet bare ser i 60 fps. Så det egentlig ikke noe vits med 100 fps ?

Hmm, ellers så kan du prøve og kjøre en virusscan. Reinstallere spillet. Ad-aware funker også fint.

Skrevet
Hmm, innbiller meg og ha hørt/lest en plass at øyet bare ser i 60 fps. Så det egentlig ikke noe vits med 100 fps ?

6811964[/snapback]

Er nok nærmere 30 fps hjernen egentlig oppfatter, men disse geimerne er jo helt fanatiske når det kommer til fps, de tror det har noe i det hele tatt med ytelse å gjøre selv om de ligger godt over 50 fps.

fps = Frames Per Second. Tenk på det aespN. 100 fps er det forresten sjeldent at man får i realiteten. Skjermkortet ditt kan sende ut til skjermen din, men det vil ikke si at skjermen klarer å vise det ;)

Skrevet
Hei!

I dag, når jeg satte meg ned på pc-en og skulle spille cs, så oppdaget jeg at jeg bare fikk til å kjøre på 60 fps.

Har kjørt med konstant 100 fps før. Får heller ikke mer enn 60 fps i wow.

Jeg har slått av v-sync, og prøvd meg fram med forskjellige guider, men får ingen resultater.

Hvis noen har den miste anelse om hva dette kan være, så vær så snill å svar på denne  posten.

Er kjedelig å spille med 60 fps =P

-mvh, Espen

6809647[/snapback]

Lurer på om du har bra nok skjermkort til å kjøre CS i 100fps?? Men prøv i hvertfall fps_max 100 ;)

Skrevet

Jeg hadde 100 fps konstant før. Og når som jeg har 60 hele tiden, så merker jeg stor forskjell. Jeg spiller på bærbar, og har ikke gjort noen endringer i det siste.

kan ikke øyet se mer enn 30 fps?

Da er det rart at jeg merker så stor forskjell på 100 og 60 fps. =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...