Eddie81 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Har for tiden blitt veldig hektet på Civilization 4, og lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan finne diverse scenarios, mods osv til dette spillet ? Har lastet ned noen allerede og synes mange av de utrolig geniale. Nye kart osv. hadde også vært veldig kjekt å ha. Noen som har noen gode anbefalinger hva som bør prøves ut, og eventuelt hvor det kan skaffes ?
ravika Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Du finner veldig mye her: Civilization Fanatics' Center
Crispin Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Ingenting er som et supert ww2 scenario til Civilization spillene
Eddie81 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Jeg har lastet ned WW2 scenarioet. Fikk litt dilla på det hele etter at jeg lastet ned en update og fikk med "the american revolution" scenarioet. Fant også mods som byttet ut ting i spillet med en fantasysetting og Star wars setting osv. Virket ganske teit å ha gammeldagse styrker som i originalspillet var nymoderne styrker i starwars modden.
cbs77 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg spiller total realism 2.0 med patch for øyeblikket. Veldig bra mod, med gjennomførte endringer, men lang loadetid.
Snerk Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 (endret) Last ned SevoMod fra civilization fanatics center. Utrolig bra og omfattene mod som forbedrer alle aspecter med spillet. Snart kommer det ut en utgave til Warlords pakken også Endret 7. september 2006 av SweetPete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå