Hagforce Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei!. Vi er en liten bedrift med 5 ansatte. Vi jobber mest mot office og cms. Vi har tengt å bruke server 2003, men hvilken versjon, vanlig eller sbs?. Vi kjører vel vanlig domene server, men hva med office, sharepoint?. Når det gjelder cms må jeg ha noe der jeg kan legge inn egene falt til kunde opplysningene, som feks ip adr. Noen som har gode forslag til løsninger?.
claus erik Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Etter hva jeg husker er det i SBS en liten exchange server som kan brukes til mailserver og delte kalendere i outlook. (kanskje webmail også) Tror også det er no Office sharepoint greier der, men er ikke helt sikker Husker hvertfall at vi angrer på at vi kjøpte 2003 standard og ikke sbs
Borgy246 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) jeg ville gått for SBS. Er såvidt jeg vet fullverdige produkter, med server 2003, exchange server og sharepoint, men med en ganske annen lisensiering bak det hele. Med f.eks maks 75 brukere eller noe sånt. Outlook web access er jo en drøm for de som bruker mye outlook fra før. Endret 13. september 2006 av Borgy246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå