Gå til innhold

hjelp til å se om pc`n er bra nok.


Anbefalte innlegg

hei. mutter`n får no bedriftsløsning mellom jobben på en fjuitsu-siemens pc med:

 

intel conroe e660 2,40ghz 1066mzh FSB 2048ram 500gb , nVidia 7600GS. 19"skjerm med 1200x1000 oppløsning.

 

jeg skal bruke den til å spille WoW og hadde tenkt å starte på oblivion. og selvfølgelig Age of Conan når det kommer. Skjermkortet er vel så som så, men lurer på om det holder til å kjøre disse spillene, og åssen prosseoren er?? har ikke hørt om conroe før. slutta å følge med på sånt rundt pentium 4, hehe.

 

prisen blir vel totalt 6500, men er holdbarheten i forhold til gaming jeg tenkte på.

Vurdere å kjøpte geforce 7900 senere når jeg har spart om litt, men om 7600gs vil holde en god stund så jeg slippr å stresse. eller burde jeg bare se etter no annet??

 

 

 

Abbz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. mutter`n får no bedriftsløsning mellom jobben på en fjuitsu-siemens pc med:

 

intel conroe e660 2,40ghz  1066mzh FSB  2048ram  500gb , nVidia 7600GS. 19"skjerm med 1200x1000 oppløsning.

 

jeg skal bruke den til å spille WoW og hadde tenkt å starte på oblivion. og selvfølgelig Age of Conan når det kommer.  Skjermkortet er vel så som så, men lurer på om det holder til å kjøre disse spillene, og åssen prosseoren er?? har ikke hørt om conroe før.  slutta å følge med på sånt rundt pentium 4, hehe.

 

prisen blir vel totalt 6500, men er holdbarheten i forhold til gaming jeg tenkte på.

Vurdere å kjøpte geforce 7900 senere når jeg har spart om litt, men om 7600gs vil holde en god stund så jeg slippr å stresse. eller burde jeg bare se etter no annet??

 

 

 

Abbz

6784452[/snapback]

 

Prossessoren er veldig bra! VIlle kanskje gått for et 7900Gt kort istede for. Har sett nokså mange oppsett med 7900GT kort eller X1900XT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...