kyllingvippen Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Hei igjen..:sad: Hvorfor er Lindows dårlig? Min "gode;)" venn jossa sier det er dårlig... igjen..:|...why??
LeD Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Hvis du søker litt i forumet finner du meninger om Lindows. Oppskriften på Lindows er kort fortalt: Debian + KDE + Wine + Markedsføring m/rettssak mot Microsoft. Når de i tillegg tar betalt for dette som om det var et helt nytt fantastisk operativsystem de har laget selv, ser jeg ingen grunn til å ikke heller velge en skikkelig gratis Linux-distribusjon. LeD
Ueland Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Det påstår og at man skal kunne boote opp fra Windows men nei da :sad:
LeD Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 21:30, skrev ueland85:Det påstår og at man skal kunne boote opp fra Windows men nei da :sad: Lindows har måttet trekke tilbake mange av sine utsagn om at man skal kunne kjøre "alle" Windows-programmer fra Lindows. En hvilken som helst annen Linux-distribusjon med Wine gjør samme nytten på det punktet. LeD
IceXCool Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Lindows klarer knapt kjøre notepad.... hadde det vært gratis og kunne fyrt i gang spill og sånnt så hadde Microsoft virkelig fått noe å streve med, litt konkurranse syns jeg jammen det er på tide at de får, men må desverre bear si at Lindows skuffet BIGTIME
jossa Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 tada :wink: hva sa jeg? "***** æ vet kor du bor, at du våge å tvile på mæ.... ***** i det innerste ******* du ska **** mæ få juling næste gang æ ser dæ" æ regne me at æ kommer oppom i løpet av dagen... å da *knekk* :razz: _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-10-27 08:33 ]
IceXCool Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Who? BRING IT ON! Regner met ettpar *knekk* ja, men er man med på leken... opp med padde labbene og start spanking - send privat message om hvor og når da ...Kjekken -oh aha-den var til kylling spirrevippen ja..okey..men vi kan godt deale en butt kick alikavell..anyone??? [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-10-28 00:46 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå