Juji Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 (endret) Heisann folkens, ble nettopp ferdig med et zg run og skulle til å legge meg, så trykka jeg exit game inne i org, neste jeg merker er at pcn restartet seg. Når jeg gikk inn igjen var alle innstillingene på addons vekke , jeg har ikke noe problem med at pcen restarter seg men, å stille inn addons hver gang jeg vil spille er for drøyt synes jeg. Noen forslag til hva som kan gjøre at pcen restarter seg? kanskje noen addons som bugger seg? Takk på forhånd Skal prøve noen andre spill når jeg står opp i morgen. Har også dette problemet av og til når jeg leser på wow-forums. Endret 31. august 2006 av evilowns
John Keats Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har hatt dette problemet før men det ble borte av seg selv.. Fannt ut at jeg måtte alt-tabbe ut av wow og velge å lukke den fra taskmanager.
World Of Warcraft Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 hender jeg har sånn at når jeg trykker på logout så gårn ut av spillet og når jeg trykker på exit game så loggern ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå