olemedkrutt Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 main.html: <iframe id="n" src="http://itpro.no/supportforum.php?act=Login&CODE=00" width="100%" height="100%"></iframe> Hvordan kan jeg da med javascript alert'e brukernavn boksen på itpro ? Har prøvd endel selv med f.eks. alert(document.getElementById("n").document.getElementsByName("PassWord")[0].value) Men gikk ikke. Husk å vente til siden er loadet ferdig med å prøve å lese variabler fra iframen
Drømmemannen Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 (endret) Følgende har fungert for meg tidligere: var iFrame = document.getElementById("n"); var iFrameDoc = (iFrame.contentDocument ? iFrame.contentDocument : window.frames[iFrame.id].document); iFrameDoc.getElementsBy.... Endret 31. august 2006 av balletryne
olemedkrutt Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 (endret) FF gav meg Error: uncaught exception: Permission denied to get property HTMLDocument.getElementsByName og IE gave meg feil:ingen tilgang er vel blokkert av sikkerhetsgrunner da Endret 31. august 2006 av olemedkrutt
xqus Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Nå er det vel slik at henting/sending av data med javascript mellom iframer på forskjellige domener er deaktivert som standard av sikkerhetsgrunner. Jeg mener dette kan aktiveres i IE, men er usikker på Firefox og Opera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå