Kromkaken Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hei folkens!! Jeg har aldri brukt Direct Connect før!! Jeg har bare holdt med til limewire. Vurdere å bytte til DC(hørt mye god kritikk om det), men synes at ikke høres spesilet brukervenlig ut! Du må gjennom masse hubber for å finne en hub som har sangen du er ute etter osv... Hva om jeg f. eks ikke har musikk på pcen så blir jeg kicket fra en hub for at jeg ikke har noe å dele med andre?? På limewire bare søker du og får det opp!! Gidder noen å forklare hva fordelene i forhold til limewire egentlig er? Og er det så vanskelig å bruke som det høres ut? Er ikke det mange DC programmer, hvilke program er best?
Maxila Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 (endret) Er ikke det mange DC programmer, hvilke program er best? 6777741[/snapback] dc++ eller revconnect er de jeg syntes er best edit:linux distroer er bra å dele Endret 1. september 2006 av MAXILA
Kromkaken Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Men stickyen svarer ikke på spørmålene mine desverre!
Trumlek Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hei folkens!! Jeg har aldri brukt Direct Connect før!! Jeg har bare holdt med til limewire. Vurdere å bytte til DC(hørt mye god kritikk om det), men synes at ikke høres spesilet brukervenlig ut! Du må gjennom masse hubber for å finne en hub som har sangen du er ute etter osv... Hva om jeg f. eks ikke har musikk på pcen så blir jeg kicket fra en hub for at jeg ikke har noe å dele med andre?? På limewire bare søker du og får det opp!! Gidder noen å forklare hva fordelene i forhold til limewire egentlig er? Og er det så vanskelig å bruke som det høres ut? Er ikke det mange DC programmer, hvilke program er best? 6777741[/snapback] Du trenger ikke bare dele musikk da:P del noen iso / film filer eller no, er en server som heter stavanger trenger vel rundt 1 gig for å bli med der, er også mangen 0share hubs meste parten av disse er ikke noen spesielt bra hubber. Vist du ikke har noe å dele kan du prøve å dele alt fra windows filer til whatever,men du kan bli fort kicket siden det ikke er lov
Matias Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Mp3 og diverse småfiler: DC++. Film og større filer: Bittorent. Du må jo også dra på noen gode hubber, jeg synes BBB er gode.
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Hva er en god hub egentlig?? Hvor laster jeg ned DC++?
Maxila Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva er en god hub egentlig?? Hvor laster jeg ned DC++? 6782732[/snapback] her kan du finne det http://prdownloads.sourceforge.net/dcplusp...sPlus-0.691.exe en god hub er dær du finner mye, eller det du vil ha edit:bytta link Endret 1. september 2006 av MAXILA
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Skjønte mye av greiene der du sa jeg kunne finne det? Package ol...?
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Takk skal du ha Maxila!! Men kan du fortelle meg hva dette her er for noe da http://dcpp.net/download/? Ellers takk for rask respons
Maxila Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Takk skal du ha Maxila!! Men kan du fortelle meg hva dette her er for noe da http://dcpp.net/download/? Ellers takk for rask respons 6782910[/snapback] det er en zippa versjon en vanlig versjon og den tredje tror jeg er kildekoden eller noe. den versjonen under Unstable er nok en betaversjon som ikke er testet ordentlig Endret 1. september 2006 av MAXILA
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Ok takk skal du ha. Men hva er det du gav meg link til da?
Maxila Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Ok takk skal du ha. Men hva er det du gav meg link til da? 6783008[/snapback] til dær du kunne laste den ned, men tror ikke du skjønte det helt Endret 1. september 2006 av MAXILA
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 OK du gav meg en link til DC++. Så gav jeg deg en link til en zippa altså en vanlig versjon. Den linken du gav meg hvilken versjon er det og hva er forskjellen på den og en zippa versjon?
Maxila Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 OK du gav meg en link til DC++. Så gav jeg deg en link til en zippa altså en vanlig versjon. Den linken du gav meg hvilken versjon er det og hva er forskjellen på den og en zippa versjon? 6783073[/snapback] du linket til de samme versjonene, den zippa er den samme som den uzippa versjonen
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Ok så jeg får lik versjon uansett hvilken av de linkene jeg tar?
Maxila Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Ok så jeg får lik versjon uansett hvilken av de linkene jeg tar? 6783127[/snapback] alle utenom source
Kromkaken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 (endret) Ok takk skal du ha for raske og gode svar!! Endret 1. september 2006 av dinosauren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå