Gå til innhold

Noen spørsmål om DC++

Kromkaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!!

Jeg har aldri brukt Direct Connect før!! Jeg har bare holdt med til limewire. Vurdere å bytte til DC(hørt mye god kritikk om det), men synes at ikke høres spesilet brukervenlig ut! Du må gjennom masse hubber for å finne en hub som har sangen du er ute etter osv... Hva om jeg f. eks ikke har musikk på pcen så blir jeg kicket fra en hub for at jeg ikke har noe å dele med andre?? På limewire bare søker du og får det opp!!

Gidder noen å forklare hva fordelene i forhold til limewire egentlig er?

Og er det så vanskelig å bruke som det høres ut?

Er ikke det mange DC programmer, hvilke program er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

6777741[/snapback]

dc++ eller revconnect er de jeg syntes er best

edit:linux distroer er bra å dele

Endret av MAXILA
Skrevet
Hei folkens!!

Jeg har aldri brukt Direct Connect før!! Jeg har bare holdt med til limewire. Vurdere å bytte til DC(hørt mye god kritikk om det), men synes at ikke høres spesilet brukervenlig ut! Du må gjennom masse hubber for å finne en hub som har sangen du er ute etter osv... Hva om jeg f. eks ikke har musikk på pcen så blir jeg kicket fra en hub for at jeg ikke har noe å dele med andre?? På limewire bare søker du og får det opp!!

Gidder noen å forklare hva fordelene i forhold til limewire egentlig er?

Og er det så vanskelig å bruke som det høres ut?

6777741[/snapback]

Du trenger ikke bare dele musikk da:P del noen iso / film filer eller no, er en server som heter stavanger trenger vel rundt 1 gig for å bli med der, er også mangen 0share hubs meste parten av disse er ikke noen spesielt bra hubber. Vist du ikke har noe å dele kan du prøve å dele alt fra windows filer til whatever,men du kan bli fort kicket siden det ikke er lov :p

Skrevet (endret)
Takk skal du ha Maxila!! Men kan du fortelle meg hva dette her er for noe da http://dcpp.net/download/?

Ellers takk for rask respons

6782910[/snapback]

det er en zippa versjon en vanlig versjon og den tredje tror jeg er kildekoden eller noe.

den versjonen under Unstable er nok en betaversjon som ikke er testet ordentlig

Endret av MAXILA
Skrevet (endret)
Ok takk skal du ha. Men hva er det du gav meg link til da?

6783008[/snapback]

til dær du kunne laste den ned, men tror ikke du skjønte det helt

Endret av MAXILA
Skrevet

OK du gav meg en link til DC++. Så gav jeg deg en link til en zippa altså en vanlig versjon. Den linken du gav meg hvilken versjon er det og hva er forskjellen på den og en zippa versjon?

Skrevet
OK du gav meg en link til DC++. Så gav jeg deg en link til en zippa altså en vanlig versjon. Den linken du gav meg hvilken versjon er det og hva er forskjellen på den og en zippa versjon?

6783073[/snapback]

du linket til de samme versjonene, den zippa er den samme som den uzippa versjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...