Solid Edge Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hei Hei.... I år er jeg russ og klassen har gått inn for at vi skal ha russebil... jeg og en kompis har fått ansvaret for budsjett og alt sånt forhånds tull (ja vi er tidlig ute....og det for å få takk i gode sponsorer(førsteman til mølla)) Så det jeg lurer på er: Hvilken bil kan dere anbefale? Hva bør jeg gjøre med bilen, dvs. styling og trimming og fiksing av lyd? vi har funnet 3 flotte biler: Chevrolet Beauville, Ford Transit og Chrysler Voyager noen av dem dere kan anbefale?? og hvis noen har noen flotte ideer om hva vi kan kalle bilen ville det vært supert (er Svartruss, Elektro) Takk på forhånd for alle svar
Solid Edge Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 og foresten er det lov å ha neonlys på bilen uten å bruke det?
Magnum p.i. Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Trimming av en russebil vil jeg nå kalt for penger ut av vinduet hvis dere ikke får en latterlig god deal på det. Først og fremst ville jeg prioritert å skaffe en bil som er i såpass god stand at den går feilfritt gjennom hele russetida deres, og at den går med glans gjennom alle de tekniske stikkkontrollene dere vil bli utsatt for. Spør du meg er det utrolig mye overpriset dritt til salgs av russebiler. Bare ta en titt på russ.no og se hvor mye de som selger er frekke nok til å forlange for gamle vrak. Det jeg har lagt merke til at går igjen i de fleste annonsene er at det står side opp og side ned om hva slags anlegg det står i bilene, hva slags setetrekk de har osv osv. Hvor fet bilen er og eventuellt hva den har blitt kåret til på en eller annen random videregående skole borti gokk. Også avslutter de det gjerne med ordene "EU OK". Og det var det som var å oppdrive av relevant informasjon om bilens tekniske tilstand. Siden det er du som har blitt gjort ansvarlig for bilen i forkant, er det sannsynligvis du som blir ansvarlig for den i etterkant også. Bruk derfor all din innflytelse på å få ordnet en bil som er i så god stand som mulig. Så ikke du blir sittende med en bil som knapt nok går fremover når den skal selges igjen, og et russebilcrew som er spredt over hele landet. Hva som er å anbefale av biler er vanskelig å si. Når det kommer til russebiler er enhver bils tilstand unik. Du kan finne en fantastisk Chevy van, og du kan finne en ræva Chevy van. Du kan finne en falleferdig Toyota HiAce, og du kan finne en som er god som ny. Det eneste jeg kan si er at dere bør ta med noen som kan bil når dere skal titte på potensielle russebiler. Og ikke la dere blende av hvor mye bass det er i anlegget eller hvor fett leopardmønster det er i taket. Sånt er flisespikkeri. Et anlegg som dunker kan dere få billig, en ny girkasse, sannsynligvis ikke. Hilsen russ 03 som ble kvitt russebilen sin på tirsdag.
Solid Edge Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 (endret) Takker for gode råd... skal huske det når jeg leiter nå Endret 31. august 2006 av Delta_progeny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå