Gå til innhold

Handsfree i bil!


Anbefalte innlegg

Jeg må få fastmontert telefonen (Nokia 6230i) i bilen min (Ford Focus 2001) og trenger noen råd til hva som funker bra og er kostndaseffektive løsninger!

 

Har kikket litt rundt, men det er ikke lett å bli klok på alle de forskjellige løsningene... særlig er Nokia sine løsninger rett og slett elendig dokumentert på web-sidene deres, så jeg skjønner ikke bæret. :roll:

 

Hva bruker dere andre, og hva anbefaler dere? Rimelig er OK, men det bør selvsagt være praktisk, også. M.a.o. er Bluetooth kvalifisert utifra brukervennlighet og at man slipper ledningskrøll, selv om det selvsagt er et ørlite hakk dyrere.

 

Så... anbefalinger?

Er f.eks. Supertooth II en grei løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må få fastmontert telefonen (Nokia 6230i) i bilen min (Ford Focus 2001) og trenger noen råd til hva som funker bra og er kostndaseffektive løsninger!

 

Har kikket litt rundt, men det er ikke lett å bli klok på alle de forskjellige løsningene... særlig er Nokia sine løsninger rett og slett elendig dokumentert på web-sidene deres, så jeg skjønner ikke bæret.  :roll:

 

Hva bruker dere andre, og hva anbefaler dere? Rimelig er OK, men det bør selvsagt være praktisk, også. M.a.o. er Bluetooth kvalifisert utifra brukervennlighet og at man slipper ledningskrøll, selv om det selvsagt er et ørlite hakk dyrere.

 

Så... anbefalinger?

Er f.eks. Supertooth II en grei løsning?

6768768[/snapback]

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en bilforhandler å høre på pris for å bytte holderen til nok6230 slik at den passer din nye mobil. Pris på dette er ca 2000,- men da kan du benytte deg av allerede eksisterende kabeler ol.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en bilforhandler å høre på pris for å bytte holderen til nok6230 slik at den passer din nye mobil. Pris på dette er ca 2000,- men da kan du benytte deg av allerede eksisterende kabeler ol.

6768855[/snapback]

Det er bare det at jeg ikke har noen handsfree-løsning i bilen pr. idag. :) Tror ikke det er noe ferdiginstallert løsning i bilen, heller, så dette blir en nyinstallasjon fra bunnen av. :)

 

Men ellers er jo dette selvsagt den beste løsningen for de som har et system og bare bytter telefon.

 

Når jeg sier "ledningskrøll" mente jeg egentlig å slippe å bruke en ørepropp med ledning. :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker handsfree settet CK-7W (bluetooth). Skal bruke kabel tilkobling når jeg endeli får holderen til telefonen min, 6233. CK-7W støtter både bluetooth å kabel tilkobling, slik at det kan brukes på de fleste telefoner. Koster litt over 1000 kr. Anbefaler deg kabeltilkobling og holder til telefonen som har antenne kobles (får ekstern antenne). Da lades telefonen mens den står i holderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...