Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer også på å kjøpe en av disse verstingene, har en grei stasjonær stående her på hybelen så laptoppen vil nok mest bli brukt på skolen og når jeg er hjemme hos ho mor. :blush:

 

Grunnen til at jeg vurderer denne er at jeg går industriel design og trenger litt å jobbe med når jeg skal begynne med 3d-modelering, da er det jo og greit med en god og stor skjerm. :)

 

Var også litt skeptisk til størrelsen da jeg sikkert kommer til å flekke den opp på noen forelesninger her og der, men setter jeg meg litt bak har jeg plass og plager sikkert ikke så altfor mange ;)

 

Men det jeg kom til å tenke på er at om jeg skal bruke den på skolen til å tegne litt nå og da så vil jeg gjerne ha strøm til den også. batteriet holder vell ikke lenge når 3dstudio max m.m står å durer og kan bli noen lange arbeidsstunder tror jeg. :roll: Så da må strømfosyninga med... Har vært borti litt forskjellige av disse og hørt skrekkhistorier :ohmy: ...men er det noen som kan gi meg målene og vekta på denne?

Hadde satt pris på det, ellers virker det som en super pc til prisen, passer meg godt med nVidea da de er bedre på openGL også.

 

Tenkte jeg skulle bestille fra Kenth Kvien siden han ligger isåfall en høvding under andre steder man får de, noen som vet sånn ca hvor kjapp han er til å sende pc'ne? Bor i Sarp

 

Blir nok verstingen dv9074ea om det blir noen :love:

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle bestille fra Kenth Kvien siden han ligger isåfall en høvding under andre steder man får de, noen som vet sånn ca hvor kjapp han er til å sende pc'ne? Bor i Sarp

6904597[/snapback]

Ville vært litt forsiktig der.

 

Bestille fra HP Norge sier han? Nope. Ikke engang Elkjøp/Lefdal er store nok til å bestille direkte fra HP Norge, så hvordan Kenth Kvien kan gjøre det er litt merkelig. Det går minst gjennom GNT eller Scribona eller annet distributørledd. Så kan man jo da lure på hvordan han ligger en høvding under de som ikke tjener en høvding pr. maskin en gang.

Endret av TEE
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle bestille fra Kenth Kvien siden han ligger isåfall en høvding under andre steder man får de, noen som vet sånn ca hvor kjapp han er til å sende pc'ne? Bor i Sarp

6904597[/snapback]

Ville vært litt forsiktig der.

 

Bestille fra HP Norge sier han? Nope. Ikke engang Elkjøp/Lefdal er store nok til å bestille direkte fra HP Norge, så hvordan Kenth Kvien kan gjøre det er litt merkelig. Det går minst gjennom GNT eller Scribona eller annet distributørledd. Så kan man jo da lure på hvordan han ligger en høvding under de som ikke tjener en høvding pr. maskin en gang.

6905409[/snapback]

 

Ja, hvordan klarer denne fyren å selge pcene så billig? Tyvgods :whistle: ?

Lenke til kommentar
Da var dv9074 bestilt her også. Fra Amentio. Vil den sendes direkte hjem på døren eller må jeg hente den på posten?

6909464[/snapback]

 

Gratulere!! jeg bestilte for 1-2 dager siden. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar når statusen er på sendt? bor ved oslo!

 

skal legge inn førsteinntrykket når jeg får den.

Lenke til kommentar
Så det var noen som hadde kjøpt fra ham her... Kunne de si noe om hvordan det gikk for seg? Har altid vært skeptisk til å handle gjennom slike kanaler, men er nesten for godt tilbud til å overse.

6907469[/snapback]

 

Han vil ikke oppgi sitt tlf nr en gang så denne personen er langt fra seriøs...

 

Finner heller ikke noe tlf eller adresse på hans navn "STYR UNNA"

Lenke til kommentar
Så det var noen som hadde kjøpt fra ham her... Kunne de si noe om hvordan det gikk for seg? Har altid vært skeptisk til å handle gjennom slike kanaler, men er nesten for godt tilbud til å overse.

6907469[/snapback]

 

Han vil ikke oppgi sitt tlf nr en gang så denne personen er langt fra seriøs...

 

Finner heller ikke noe tlf eller adresse på hans navn "STYR UNNA"

6911728[/snapback]

 

Ok, da blir det Amentio... venter på å høre om de kan bytte 512mb brikkene med 1gb brikker om ikke det koster skjorta av ryggen da=p Men den blir bestillt samme hva så fort jeg får svar...

Trenger en REAL formatering av denne pc'n og må ha et sted å mellomlagre så lenge, så kan ikke vente til jeg får den!

Er dritt lei, lagg, nettproblemer og egentlig det meste ved den stasjonære.

 

Takk for info folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

De kunne ikke bytte ut brikkene for meg, men skal da holde med 1gb :)

 

Men isåfall, nå er den bestillt...bestillte rundt halv 9 idag morges så krysset fingrene for en veldig kjapp behandling og forsendelse, men er fortsatt under behandling så da blir den vell ikke å se før etter helgen... jaja...skal ut å drekke i helga så klarer meg vell...^^

 

Go, go, posten! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...