SebRamsland Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Heisann! Har nå spilt WoW i ca. 3 dager, med gratis "guest pass", og ønsker å oppgradere kontoen min, slik at jeg får med meg alle fordelene. Det jeg da lurer på er: Er det noen mulighet for å kjøpe denne authkeyen på nettet, eller er jeg nødt til å kjøpe hele retail boksen i en "vanlig butikk"? (ja, jeg er klar over at denne retail boksen også kan kjøpes på nett ) Isåfall, hvis jeg er nødt til å kjøpe retail boksen, kan jeg da fortsette å bruke min gamle konto? Eller er jeg nødt til å lage en ny? Jeg ønsker selvfølgelig å beholde min gamle konto. Takk for alle svar!
World Of Warcraft Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 du må kjøpe boksen. du kan bruke din gamle account.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Nei, du kan kjøpe en key på nettet. Men husker ikke akkurat hvor atm, kanskje noen andre vet det. :]
SebRamsland Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Nei, du kan kjøpe en key på nettet. Men husker ikke akkurat hvor atm, kanskje noen andre vet det. :] 6761183[/snapback] Det hadde vært kjempeflott om noen her visste hvor man kunne kjøpe authkey på nettet.
torino10 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 https://gamersloot.net/catalog/index.php?cPath=133_130 Funker som snus ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå