skjelsba Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Jeg har litt lyst på en Sony Ericsson K610i, men synes at variantene som finnes i norge er litt kjedelige. I sommer så jeg en vanvittig fin K610i i Australia som hadde hvitt cover og i danmark selger de den i svart. Noen som vet om det er mulig å få tak i disse fargene i norge? Evt. hvor man kan få kjøpt løse deskler? K610i i sort: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1386&sub=12&page=1
Shhhh Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Her ser du den svarte versjonen. Den selges dessverre ikke i Norge. Rød kommer kanskje etterhvert
AudioAndie Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Her ser du den svarte versjonen. Den selges dessverre ikke i Norge. Rød kommer kanskje etterhvert 6761395[/snapback] Det ligger en rød nyinnkjøpt på bordet mitt her idag.
mortengutt Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Her ser du den svarte versjonen. Den selges dessverre ikke i Norge. Rød kommer kanskje etterhvert 6761395[/snapback] De har rød versjon på telekiosken på Kvadrat i Stavanger, så den idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå