qwang Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Noen som vet sånn ca når den nye softwaren kommer?
Hagforce Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Dette lurer jeg også på. Er det mulig å oppgradere med den vanlige usb kabelen?.
qwang Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Det er muligt ja, men det er jo også muligt via telefonen..
lobster Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 har samme telefonen selv. Hva er det som gjor at dere har saa lyst paa ny FW?
Hagforce Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Telefonen funker perfekt den. Men alltid artig med oppdateringer!.
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 følg med på denne tråden http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349
BeachDumb Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Noen som vet hvordan "Update Service" aka "Oppdateringstjeneste" fungerer på K800i? Må man sette i laderen, trenger man masse batteri, blir noe borte av bilder, kontakter eller instillinger på telefonen?
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du bør ha fulladet batteri ja Mener å huske at jeg ikke mistet noe når jeg flashet min w800 men vist du tar en master reset så mister du naturligvis alt som er lagret på mobilen, ikke på minnekortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå