gupp Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det aner meg vel at ingen vet dette, men i tilfelle det er sagt noe og jeg bare ikke har fått det med meg....kan PS3 streame f.eks AVI filer fra ett nettverks share?
cossiemk1 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ps2 kan, så det burde vel være/bli mulig på Ps3 også
gupp Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Er ikke det bare når den er chippet? PS2 er vel ikke en media spiller ut av boksen?
BlastyTrasty Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Mest sannsynlig moddet ja, akuratt som XBOX(1)
gupp Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Ja, var det jeg tenkte, jeg har en modda Xbox som jeg vil at en evt. PS3 skal kunne gjøre det samme som. Så da går jeg utifra at dette er en "Ingen som vet" greie, og ikke en "Det kommer ikke til å gå", som får jo være LITT positivt ihvertfall. Hvis PS3 kan streame slik en modda Xbox/PS2 kan, så har jeg INGEN betenkeligheter med å betale den prisen de vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå