BeFs Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Har prøvd å optimalisert instillingene litt, det hjalp ganske mye, men ikke bra nok liksom. Men spiller er vanedannende. AMD x2 XP4400+ burde jo holde egentlig?
KristianF Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Du bør klare det fint med den. Min pc (specs i profil) driver spillet på ca. 50-100 fps på den ørken banen. Blir ca. 10-20 når jeg kobler sammen 2 kjøretøy. Men sjekk at du har valgt dual-core i menyen helt nede. Skal vist hjelpe en del det. Og ikke ha på bloom, sunburn eller motion blur. Du kan også prøve å skru av AA, og ha lav oppløsning.
BeFs Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Jo, altså, jeg har jo valgt dualcore og skrudd av det meste sånn veldig krevende effekter. Er ikke noe problem å få spillet til å kjøre glatt, men vil jo gjerne ha litt eyecandy også.
Stig Jøran Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Vet dette kansje regnes som en gammel tråd, men spillet er såpass genialt at for dem som ikke fikk med seg dette har en sjanse til å få det. 0.30 er siste versjon, og kan lastes ned herfra: http://rigsofrods.blogspot.com/ Digger dette spillet
KristianF Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Kjekt å se at folk fortsatt spiller det! Spillet er helt supert. Jeg driver og lager på mye addons og redigerer det som kan redigeres i andre. Kjekt å skifte ut vanlig fjæring til hydraulsk fjæring i noen biler Det er kun fantasien som setter grenser for hva du kan gjøre i dette spillet.
Stig Jøran Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Må man bruke den medfølgende editoren for å lage 3d-meshen til kjøretøyet? kan man feks bruke 3dsmax, maya, blender etc til å modellere biler?
KristianF Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Jeg bruker Editplus / Notepad når jeg lager kjøretøy. Føler det er lettest og mest ryddig. Du kan lage 3D mesh i programmer som f.eks. 3dsmax, men da vil ikke den delen / tingen / kjøretøyet ha skademodell, men den vil som oftest se bedre ut. Spillet fungerer sånt at du setter ut mange nodes (ankerpunkter), og strekker beams (streker / stenger / røyr) mellom dem. Så kan du legge på submesh ("plater") for å få det finere. Det finnes en egen mod-wiki til spillet. Les litt gjennom den så forstår du litt mer av det. Det virker litt komplisert og vanskelig å lage noe, men egentlig er det kjempelett når du kommer inn i det.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Lager en aldri så liten BUMP her i stedet for å lage ny tråd. jeg bestemte meg for å teste ROR i dag, og du verden, for et vanedannende spill! men ett Noob spørsmål: hvordan i all verden hekter jeg på tilhengere/trailere? fant etterhvert ut hvordan jeg fikk frem hengerne på kartet (den spawne-saken) men jeg klarer ikke å "hitch up"?! anyone? EDIT: bare glem det, fikk det til. vare bare jeg som ikke var nøye nok! Endret 8. juni 2008 av Slettet+212343
head_hunter Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 (endret) laster ned nå, ser litt artig ut. Funker ikke Endret 8. juni 2008 av head_hunter
Talker Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hvilke specs burde jeg ha på skjermkort og cpu for å kjøre dette spillet flytende uten slik beskjed om at spillet kjører i en eller annen modus: fasttrack xx%?
Joαkim Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) laster ned nå, ser litt artig ut. Funker ikke Hei, gikk inn på sida og fant dette... http://repository.rigsofrods.com/ Ser ut som den nyeste versjonen av spillet.. Prøvde RoR 0.32 isted og funket greit.. Skal laste ned 0.35 om det fungerer med Logitech G25.. Ganske artig spill Edit : Gå inn på Windows på lista.. Der finner du 0.35 setup.. Endret 9. juni 2008 av Bimmerfan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå