dangerc Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 her kommer sikkert et litt teit spørsmål, men stiller det alikavel. -hva er: Via 4 in 1 driver? -hvilke chipsett brukes de til amd eller intel? -har 1 stykk kg7-raid hk kan jeg bruke den der eller? -hvilke drivere dekker de 4 in 1? (er det 4 drivere i en pakke eller)? takker for gode svar.
normal Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 jo men ingen som gidder å svare pga 10000 ganger før osv. bruk søkefunksjonen
LtdEdFred Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Tror ikke jeg kan hjelpe deg med alle, men skal prøve: Quote: -hva er: Via 4 in 1 driver? Det er en slags driver som skal gjøre systemet ditt mer stabilt. Quote: -hvilke chipsett brukes de til amd eller intel? De kan brukes på begge. Eneste minimum er at du har et VIA chipset. Quote: -har 1 stykk kg7-raid hk kan jeg bruke den der eller? Sjekk etter om kortet ditt har en eller annen VIA brikke på seg. Eneste jeg kan komme på. Quote: -hvilke drivere dekker de 4 in 1? (er det 4 drivere i en pakke eller)? Ja godt spm. Quote: takker for gode svar. Værsågod???
Pluto Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=60062&forum=23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå