Conan007 Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Hvordan klarer jeg og bli admin i cs??hvilken og hvordan fler laster jeg ned? er det noen som kan hjelpe meg??steg for steg helst. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-26 12:52 ]
Suicid3 Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 13:50, skrev Conan007:Hvordan klarer jeg og bli admin i cs??hvilken og hvordan fler laster jeg ned? er det noen som kan hjelpe meg??steg for steg helst. Du er litt uklar, men jeg skal prøve å være så klar som mulig. Den letteste løsningen er "adminmod" , hent ned dette hos http://www.adminmod.org . Hvordan du installerer og sånt får du heller lese på deres sider eller i readme filen i selve programmet. Der finnes clanmod -> vet ikke helt hvor du finner den , men husk: Google is your friend. Tror kanskje den ligger på http://www.unitedadmins.com , men er ikke sikker (gidder ikke søke) :razz: Der er sikkert andre løsninger oxo, men det gidder jeg ikke ta for meg her. GL HF :smile: ** GL = Good luck ** ** HF = Have fun **
Macint0sh Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 13:50, skrev Conan007:Hvordan klarer jeg og bli admin i cs??hvilken og hvordan fler laster jeg ned? er det noen som kan hjelpe meg??steg for steg helst. rcon er greiest å bruke til å administrere cs-servere, da slipper du å bruke noen tilleggsprogrammer.
bushdevil Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Tror rcon burde gjøre jobben ja. For å lære mer kan du jo lese litt på server.counter-strike.net [ Denne Melding var redigert av: bushdevil på 2002-10-25 16:29 ]
FlaSch Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Tror først man må gjøre rede for et par ting, først of åll, man må ha en cs-server for å være admin, noe jeg tror conan ikke skjønte... Det var vel alt ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå