Footy Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Hehe... Jeg er glad i WoW... for glad i WoW... så glad at jeg tvang meg selv til å slutte.. Det vakke sunt vett... Men jeg sitter igjen med det jeg egentlig savner mest. Vennskapet og humoren over TS og lignende.. Finnes det et spill der ute som ikke er like vanedannende som har samme type "comunity" som WoW?... Det er jo en kriterie at spillet også er bra seff...
Armageddon Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Om du liker WoW så godt, hvorfor slutte? Spilte WoW en stund selv, men gikk lei.. Det gjelder jo bare å kutte ned litt om man sliter med å strekke til med tiden.. Bli med på et raid i måneden istedet for en gang i uken. Om du bytter ut WoW med et annet mmorpg, er ikke sjangsene ganske store for at det blir samme situasjon der og? Hvorfor spise sjokoladekake når man kan spise sjokolade? Men om du trenger nytt spill, kan du jo prøve ut Guild Wars og andre online rpg..
Shaper^ Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Nytter'ke å slutte med WoW vettu lille venn.. Bare prøv å kutt ned veldig mye, ikke tenk så mye på det, begynn på fotball/karate/Tennis eller noe, for å få tiden til å gå, så glemmer du fort at du kan ha epixx i posten, å kanskje bli rank 11 til onsdag osv.. Lykke til!
Smooth Ceiling Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Er virkelig WoW så dominert av raids til alle døgnets tider som folk påstår? Jeg mener, det virker som man enten ikke spiller det, eller så er man bare med på raids hele tiden.. høres ikke veldig morsomt ut synes jeg. I AO har jeg alltid chillet med det jeg gjør og folkene jeg spiller med, og jeg har ihvertfall trodd at det stort sett er slik i WoW og. De fleste MMORPG spill blir fort veldig tidkrevende..
TotallyUseless Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Nei tror nok ikke det, men du kan jo alltid starte med cs Du trenger ikke slutte med WoW hvis du liker og spille det. Syns du burde kutte litt ned på gamingen. Det er alt.
Nikitta Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Er virkelig WoW så dominert av raids til alle døgnets tider som folk påstår? Jeg mener, det virker som man enten ikke spiller det, eller så er man bare med på raids hele tiden.. høres ikke veldig morsomt ut synes jeg. I AO har jeg alltid chillet med det jeg gjør og folkene jeg spiller med, og jeg har ihvertfall trodd at det stort sett er slik i WoW og. De fleste MMORPG spill blir fort veldig tidkrevende.. 6747245[/snapback] Jeg spiller WoW men ikke mere end højst et par gange om ugen og der kan gå flere uger hvor jeg ikke spiller det. Jeg gider ikke med raids eller lignende men vil hellere udforske forskellige områder eller udføre diverse quests. Guilds gider jeg heller ikke med mere, da de som reglen sparker mig ud når jeg ikke har været logget på et stykke tid. Det er et spil. Det er til for morskabens skyld og jeg forstår ikke dem som tager det for alvorligt. Visse mennesker burde lære at slappe lidt af. I øvrigt glæder jeg mig til Stargate Worlds. Jeg tror at det bliver godt. Endret 21. september 2006 av Nikitta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå