Gå til innhold

Problem med noen spill, Tiden går dobbelt så fort.


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller noen spill så er de akkurat som om de blir spolt, dette skjer i GTA SA, Command & Conquer Generals, IL 2 Sturmovik og av og til i Neverwinter nights tiden går lissom dobbelt så fort, kan ikke skjønne va som er probleme......

Min PC: AMD Athlon 64 X2 2.2 GHz Dual Core, Geforce XFX 7950 GX2 og 2 GB ram..... Trenger hjelp nå!!

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, det er en sykdom kalt "Gamereus Colifucatus"..

Et utbredt problem i gamersamfunnet. Et eksempel kan være at du står opp på en lørdag klokka 10, neste du veit er at klokka er 0300 på natta og du har glemt både frokost, lunsj og middag..

 

Legen anbefaler lange turer i skogen, en tur til butikken og en telefon til mamma i ny og ne..

Lenke til kommentar

Hvis det er det problemet jeg tror du har er løsningen følgende.

Spillene støtter ikke dual core prosessor, hvis du trykker ctrl-alt-delet og går på prosesser kan du slå av en av de 2 kjernene.

Kjenner mange med dette problemet, fungerer fint for dem.

Eneste jeg er usikker på er om du må slå den ene kjernen ganske fort, med en gang den prosessen til spillet dukker opp i Prosesser

Lenke til kommentar
Hvis det er det problemet jeg tror du har er løsningen følgende.

Spillene støtter ikke dual core prosessor, hvis du trykker ctrl-alt-delet og går på prosesser kan du slå av en av de 2 kjernene.

Kjenner mange med dette problemet, fungerer fint for dem.

Eneste jeg er usikker på er om du må slå den ene kjernen ganske fort, med en gang den prosessen til spillet dukker opp i Prosesser

6745236[/snapback]

 

Hva heter di kjernene inne på oppgavebehandling? Slår den ene kjernen seg på igjenn når jeg restarter maskinen da eller?

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva de heter, men tror det er noe med Am1 og am2eller var det cpu1 og cpu2, jeg skall se litt etter dette.

Men begge kjernene slår seg altid på når det er en nye prosess i oppgavebehandling.

For og få opp om du skall huke av en av de to cpu'ene, høyreklikker du på prosessen og trykker på affinitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...