Gå til innhold

PayPal - Hvordan overføre til DnB NOR?


Anbefalte innlegg

Har nå nermere 500$ på min PayPal account etter å ha solgt noen spill accounts på eBay :)

 

Etter det jeg har skjønt så er jeg premium og verified på PayPal og må bruke "Withdraw" for å overføre pengene til banken.

Jeg kom da til slutt til add bank account og det bildet som er på vedlegget kom opp.

Måtte visst være veldig nøye og hvis jeg skreiv 1 feil i enten navn eller noe så blei overføringa bare avslutta og jeg må betale 49 kr.

Så over til spørsmålene:

 

 

- På "Bank Name", det er "DnB NOR" det staves?

 

- Account type, hvordan finner jeg ut om det er "checking" eller "savings"? Når jeg logger på nettbanken så står det "Intro Brukskonto"som jeg skal ha pengene inn på, også har jeg en det står "Sparekonto" på

 

-"Account Number" er vel kontonr?

 

 

Håper på raske og riktige svar siden jeg reiser på søndagen og må ha alt ferdig til da :p

post-91612-1156536669_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 år senere...

Dette er en gammel post så beklager necroing.

 

 

Hva om du vil bruke kapitalkonto? Hvilken av de går den under? (om det er mulig i det hele tatt)

 

Det ville da blitt "Savings" , fordi en kapitalkonto i DnB er en sparekonto, kapitalkonto er navnet Postbanken brukte, men kontoen har de samme betingelser, om dette har noen relevans for paypal mth overførsel til Norge er heller tvilsommt, da vi ikke har samme oppsett som feks i USA, men for all del, ingen grunn til å ikke krysse av for korrekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...