Finnduz Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hei igjen Hei, jeg har planer om å kjøpe CNet Outdoor Omnidir. Antenna 8 dBi 2.4GHz, N-jack kontakt men har endel spørsmål rundt dette. Mer info om denne finner du her. 1) Hva betyr 8 dBi 2.4GHz? 2) Er prisen litt for stiv? (Har veldig lite greier på slike ting som dette) 3) Om noen av dere har en annen og annbefale setter jeg stor pris på det. - Finnduz
C@T Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 (endret) Jeg er ikke noen ekspert på dette området. Men jeg kan sikkert prøve og hjelpe deg litt fordet jeg.. 8 dBi = Det er styrken på signalet 2.4GHz = Det er den frekvensen utstyret bruker... (nesten alt trådløst utstyr bruker 2.4GHz Prisen er vel helt grei den... Du får det du betaler for Hvis du skal kjøpe denne så burde du være obs på "Min. driftstemperatur -10 °C" Med andre ord, ikke noe og ha ute om vinteren.... Håper dette hjalp deg litt Endret 24. august 2006 av C@T
Finnduz Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Ja, tusen takk. Setter pris på forslag til evt kjøp om noen kjenner til en som er bedre. -10C blir det jo fort her i Norge, selv om jeg bor mitt i Stavanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå