Ronny M Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Når jeg setter i cd'en får jeg en feilmelding som lyder som følger: The InstallShield Engine (iKernel.exe) could not be installed. The folder 'InstallShield' could not be created. Make sure that you have the appropriate privileges to create this folder. (0x5) Ja jeg har administrator rettigheter. Jeg har prøvd på en annen pc også, men det samme skjer der. Kjører XP pro på begge. Hva er galt?
Ronny M Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Skrevet 24. oktober 2002 Jeg kan nevne at det går fint å installere fra cue/bin med daemon tools fra harddisken, men når jeg har brent spillet på cd så funker det ikke. Er det Nero som er for dårlig til å brenne image?
Mio Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Bruk Fireburner til å brenne bin filer med. funker vel på image oxo tror jeg..test det :smile: [ Denne Melding var redigert av: Mio på 2002-10-24 21:54 ]
Ronny M Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Skrevet 24. oktober 2002 Det funket ikke med fireburner heller. Noen ganger kommer denne feilmeldingen når jeg prøver å installere fra cd-rom: Kan ikke installere installasjonsstøttefilen 'C:DOCUME~1MITTNAVN~1LOKALE~1Temp{92B94569-6683-4617-8C54-EB27A1B51B30}Bbrd1.bmp' Alvorlig feil Håper noen forstår noe av denne feilmeldingen, for jeg skjønner ingenting av dette...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå