Gå til innhold

Ny bærbar PC til student, 8000,-


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå skal dama invistere i bærbar PC, hun er student og har tenkt å bruke ca 8- 9k,-

 

Maskinen bør ha 1 Gb RAM, trådløst nett, halveis ok skjermkort (med dedikert minne), en lydløs tilstedeværelse (sitte i lesesal o.l.), DVD brenner, blåtann (mulig i denne prisklasse?).

Har dere noen gode tips? den skal vistnok kjøpes asap. :)

 

MVH

Tor M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Nå skal dama invistere i bærbar PC, hun er student og har tenkt å bruke ca 8- 9k,-

 

Maskinen bør ha 1 Gb RAM, trådløst nett, halveis ok skjermkort (med dedikert minne), en lydløs tilstedeværelse (sitte i lesesal o.l.), DVD brenner, blåtann (mulig i denne prisklasse?).

Har dere noen gode tips? den skal vistnok kjøpes asap. :)

 

MVH

Tor M

6726995[/snapback]

 

Dell har endel maskiner i den prisklassen. Jeg kjøpte en i forigårs en inspiron 640m med Intel Centrino dual core 1.8 prosessor, 1gb minne, 80gb disk, blåtann, trådløs nett og et helt okay skjermkort.. (uspesifisert i bestillingen) og til sist 14.1'' skjerm.

Helt kuul maskin, 9500 kr

 

Dell Inspiron 6400 har også helt okay maskiner, og de koster endel mindre. Tror jeg endte midt mellom 8 og 9 lapper da jeg konfigurerte en slik. Inspiron 6400 har forøvrig vært en av dinside.no's anbefaling. http://www.dinside.no/php/art.php?id=299866

Lenke til kommentar

Takker for svar Cruella, sjekket ut de Dell maskinene, og de virket greie de. Men etter lik lesing hist og pist om Dell, og diskusjoner med kompiser som har hatt med de å gjøre, blir jeg nok å styre litt unna de...

Uansett nå har jeg roter fram denne saken:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67556

 

Syns denne virker som en helt grei maskin, Binders selger denne for 8500,- skal dit snart å handle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...