StupidNick Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jo, dere skjønner. Jeg klarte å lage et passord på datan min for å komme inn.. Men når det kommer til sitt kommer jeg ikke inn.. Mangler et tegn til å fullføre passordet.Hva gjør jeg ? fortvilet jaja, sånn kan det gå :S
p@ge Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 du nevnte ikke hva slags pc du har, men du kan prøve dette: slå av pc, ta ut strømkabel og open kabinettet. se på hovedkortet om du finne en liten dings som er merket " CLTRC " du må kortslutte disse 2 punkter (lodde punkter ) med f.e. en liten skrutrekker. da blir CMOS RAM nullstillt ( evt. passord i bios ) les denne side fra Cinet : side 12, jumper settings, clear real time clock ftp://ftp.cinet.no/SoftLib/CINET_PC/old/PPI600_700/ lykke til dette har jeg selv gjort med sukses også på en dell pc.
.com Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 er det for å komme seg inn på brukeren? da kan du bare gå inn i sikkerhetsmodus, gå inn på administrator-kontoen og fjerne passordet derfra;-) forutsetter at det ikke er laget et passord som er glemt på den kontoen og da
StupidNick Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 er det for å komme seg inn på brukeren? da kan du bare gå inn i sikkerhetsmodus, gå inn på administrator-kontoen og fjerne passordet derfra;-) forutsetter at det ikke er laget et passord som er glemt på den kontoen og da 6720118[/snapback] det er nettopp det. hun har skiftet passordet på administrator brukeren og glemt det. er det mulig å "hacke" seg inn på en eller annen måte da?
Neddo Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Her er ein link du kan sjekke ut How to Break Into a Password Protected Windows XP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå