Radi Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hei. Jeg skal kjøpe meg en Cagiva Mito innen en måned, og jeg fikk råd av en kompis å importere fra utlandet, tyskland eller no. - Hvor mye biligere er det? - Noen som vet hvor i utlandet jeg kan importere den biligst? Takker for alle svar!
tstuning Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Skal du importere Cagiva fra utlandet selv bør du se på det italienske markedet. Men husk at når du kjøper en importert Cagiva blir denne registrert som mellom tung MC, hvis ikke må den til en MC forhandler som kan bekrefte ovenfor biltilsynet av sykkelen har blitt plombert til 15 hk. Er dessverre ikke mange MC forhandlere som gjør dette da parralell import sees på som konkurrerende virksomhet. Du kan også bestille sykkelen hos oss! tstuning
Radi Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Takk for tipset. Hehe, luring ;P Selger dere brukt også? For jeg har ikke 60.000,- til sykkel. Derfor jeg tenker på å importere Vet du om en MC forhandler i Akershus, som kan bekrefte ovenfor biltilsynet at sykkelen har blitt plombert til 15 hk? Kan du anbefale en spesifik forhandler/produsent i Italia?
ssswopp Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 tror ikke du tjener mye på og importere desverre mye tull med papirer blir det og.. ville heller sett om du finner no på autodb eller no, hvis du ikke har penger til en ny sykkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå